کامپیوتر و موبایل و اینترنت و ...
جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:11 ::  نويسنده : بهرام

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشی های مدل 3310 و 3330 لوگوی شبکه را حذف میکند ( IR-TCI )

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازی ها را Reset میکند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.


#2640#*
کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345 می باشد.

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای است. مناسب برای زمانیکه گوشی هنگ کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند ( ریست گوشی بدون حذف برنامه ها و دفترچه تلفن و اس ام اس ) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

#7370#*
فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی بسیار زیاد هنگ کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.
 

 

#43#*
کنترل حالت call waiting ( انتظار) گوشی.

#61#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert در صورتیکه به تلفن پاسخ داده نشود ، تعیین گردیده است.

#62#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه شبکه دچار اشکال باشد ( آنتن نباشد ) تعیین گردیده است.

#67#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه گوشی اشغال باشد ، تعیین گردیده است.

#شماره*21**
divert به شماره مورد نظر در هر حالت.

#شماره*61**
divert به شماره موردنظر در حالت عدم پاسخ گوئی ( no Reply ) به تماس.

#شماره*67**
divert به شماره مورد نظر در حالت اشغال بودن گوشی ( on Busy )

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:6 ::  نويسنده : بهرام

برای افزايش سرعت اينترنت به ابتدا روی my computer راست كليك كرده وگزينهproperties رو انتخاب كنين حالا از برگه Hardware در قسمت Device Mnager كليدDevice Manager رو بزنيد حالا در قسمت سمت چپ Device Manager روي Modemsدابل كليك كنين و بر روی مودمی كه با اون Connect ميشين راست كليك كنين و گزينه properties روانتخاب كنين حالا در برگه Advanced و در قسمت Extra Settings عبارتAT&FX رو تايپ كنيد و ok رو بزنيد .

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:4 ::  نويسنده : بهرام

در این ترفند قصد داریم 5 سایت برتر دریافت نرم افزار در سال 2007 را به شما معرفی کنیم. این 5 سایت به انتخاب کارشناسان کاملترین مجموعه های نرم افزاری را شامل میشوند. کافی است اندکی در آنها جستجو کنید تا در دنیای نرم افزارهای این سایت ها غرق شوید!

این 5 سایت عبارتند از:

http://www.download.com

http://www.newc.com/kks
http://www.shareware.com
http://www.sharewarejunkies.com
http://www.softpedia.com/
جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:3 ::  نويسنده : بهرام

در صورتی که قصد خرید تلفن همراه را داشته باشید، قطعاً دوست دارید پیش از خرید گوشی اندکی با آن کار کنید تا مقداری بیشتر با آن آشنا شوید. به عنوان مثال منوهای آن را بررسی کنید یا تنظیمات داخلی آن را مشاهده کنید. برای این کار نیز ناچارید به یک موبایل فروشی مراجعه کنید و در صورتی که امکان داشته باشد بتوانید گوشی را نهایتاً چند دقیقه‏ای به دست بگیرید و با آن کار کنید. اما هم‏اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی کاربری بپردازیم که با استفاده از آن می‏توانید از طریق اینترنت و صورت مجازی با گوشی‏های مختلف تلفن همراه کار کنید. به طوری که در صفحه مانیتور خود ظاهر شبیه‏سازی شده گوشی را مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه های گوشی، به صورتی مجازی و شبیه‏سازی شده با آن کار کنید.


بدین منظور:
کافی است به آدرس اینترنتی http://www.tryphone.com/phoneselect.seam مراجعه کنید.
در این صفحه از این سایت، لیست گوشی‏هایی که امکان کار با آنها به صورت مجازی وجود دارد، قرار گرفته است. تعداد گوشی‏ها در حال حاضر محدود است، اما به مرور به تعداد آنها اضافه می‏شود.
پس از انتخاب گوشی و کلیک بر روی آن، در صفحه بعد، در قسمت سمت چپ صفحه، عبارت Loading پدیدار می‏شود و پس از اندک زمانی تصویر شبیه‏سازی شده گوشی ظاهر می‏شود.
اکنون با کلیک بر روی دکمه های گوشی می‏توانید کار با آن را به صورت مجازی تجربه کنید.
در قسمت دیگر صفحه، اطلاعات مربوط به گوشی درج شده است. همچنین در قسمت Demos، دموهای مربوط به هر یک از رخدادهای معمول گوشی به صورت انیمیشن قابل مشاهده است و پس از انتخاب دموی مورد نظر، عمل مربوطه به صورتی که جنبه آموزشی نیز دارد نمایش داده می‏شود.

لازم به ذکر است برای مشاهده گوشی بایستی پلاگین مربوط به Flash Player بر روی مرورگر شما جهت مشاهده فایل‏های فلش نصب باشد.
 

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:2 ::  نويسنده : بهرام

ممکن است شما هم گاهی مشغول کار با کامپیوتر بوده اید که ناگهان برق میرود و کار شما نیمه کاره می ماند حتی ممکن است بر روی یک پروژه مهم و بزرگ کار می کردید و اطلاعات را ذخیره نکرده بودید اما با این اتفاق تمامی زحمات شما از دست میرود. پس باید چاره ای بیاندیشید. قصد داریم به شما ترفندی را معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید بدون خریداری دستگاه خاصی کاری کنید که با رفتن برق سیستم شما خاموش نشود!

 

روی دسکتاپ یا صفحه اصلی راست کلیک کنید.سپس گزینه آخر یعنی Properties را انتخاب کنید.
بعد به قسمت Settings میرویم. و بعد به گزینه advanced مراجعه کنید.بعد بهadaptar میرویم و properties را میزنیم ، سپس بهrescoures میرویم وmemory range رو انتخاب میکنید.و بعدok کنید.
حالا اگر برق رفت دستگاه شما خاموش نمی شود میتوانید با زدن فیوض امتحان کنید. (لازم به ذکر است ممکن است این ترفند بر روی بعضی از دستگاه ها جواب ندهد)

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:1 ::  نويسنده : بهرام

شاید شما پسورد ویندوز XP را فراموش كردید و چون ویندوز شما راه اندازی نمی شود قصد دارید دوباره آن را نصب كنید. دست نگهدارید!!! با ترفندی که هم اکنون به شما آموزش خواهیم داد می توانید كلمه رمز را از ابتدای بارگذاری ویندوز حذف نمایید.

برای اینكه پسورد ویندوز xpرا رد كرده و وارد سیستم شوید، زمانی كه صفحه welcome آمد، 2 بار Alt+Ctrl+Delete را بزنید.دراین هنگام پنجره انتخاب كاربر باز میشود. حال در قسمت login name كلمه administrator را تایپ كنید و جای پسورد را خالی بگذارید و براحتی وارد ویندوز شوید . در واقع شما با اكانت ادمین وارد سیستم شده اید و هر كاری كه دلتان بخواهد میتوانید بكنید!!! از جمله تغییر و یا حذف كلمه رمز...

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:0 ::  نويسنده : بهرام

سلام دوستای گلم...

با این نرم افزار کار کنید ... برای من که واقعا جالب بود.

ساختن فونت بدون هیچ برنامه ای!

شما میتوانید در محیط ویندوزXP بدون هیچ نرم افزار ویژه ای با کمی سلیقه به خرج دادن فونتهای زیبایی را برای استفاده شخصی خود طراحی کنید.برنامه مذکور را که مانند بسیاری از برنامه های ویندوز در آن مخفی شده است میتوان از طریق منوی Start و از طریق پنجره Run اجرا نمود.

1.از منوی Start گزینه Run را بر گزینید و سپس با تایپ کلمه Eudcedit برنامه را اجرا کنید.

2.در پنجره ابتدایی دکمه ok را بزنید.حال در محیط Edit به طراحی و ویرایش کاراکتر مورد نظرتان بپردازید.

3.بعد از آنکه کار طراحی کاراکتر جدید به اتمام رسید با انتخاب گزینه Save Character از منوی Edit آن را ذخیره کنید.

4.خب این برنامه تنها فونتهای شما را طراحی میکند اما جهت استفاده از این فونتها شما باید از منوی Start گزینه All Programs و سپس Accessories و سپس System Tools و در آخر Character Map را کلیک کنید.

5.پس از انتخاب گزینه All Font(Private Characters) از لیست فونتها هم کاراکترهایی را که قبلا طرحی کرده اید در جدول وسط صفحه نمایان میشود.حال روی کاراکترهای مورد نظرتان دو بار کلیک کرده و پس از انتقال آنها به قسمت Character To Copy دکمه Copy را کلیک کرده و سپس آنها را در محیط مورد نظرتان مانند Word بچسبانید یا پیست کنید.

شما با یکمی سلیقه به خرج دادن میتونید بهترینها رو خلق کنید

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 3:59 ::  نويسنده : بهرام

براي گوشي هاي نوکيا بريد به اين آدرس
menu---> setting--->security--->closed user---> groupe ---> activate
حالا بعد از اين که اکتيو کرديد از شما يه شماره خواسته ميشه شما 4رقم آخر شماره موبايل خودتون رو وارد کنيد ! 091۴ که هيچي !! 3 رقم بعدش هم هيچي !! اون 4تايي که اخر ميمونه رو وارد کنيد بعدشم اوکي کنيد و ديگه کار تمومه   

  
براي گوشي سامسونگ يه اين آدرس بريد
Menu--->network setting--->closed user groupe---> activate
بعد از اين که اکتيو کرديد وارد منوي زير ميشيد
Menu--->network setting-->closed user groupe---> cug text

برای گوشی های سونی اریکسون

menu---> setting--->calls--->manage calls-->closed groupe--->edit list--->new group

اول اسم رو میدی بعد ۴ رقم آخر شمارتون

 ---

مثلان يه شماره مثله... ۰۹۱۴۹۴۴۵۳۹۴

باید۵۳۹۴ رو وارد کنم.

حافظه های فلش  که به عنوان ابزار انتقال فایل به کار می رود یکی از ساده ترین و سریعترین راه ها برای انتقال ویروس است می خواهم یک راه خیلی ساده برای اینکه متوجه شوید آیا فلش شما ویروسی شده است یا نه تا از ویروسی شدن سیستم جلوگیری کنید را عرض کنم...

شناخت طرز کار ویروسهایی که با فلش مموری پخش می شوند:

ویروس هایی که در حافظه فلش شما مهمان می شوند حداقل دو کار انجام می دهند:

1-خودشون رو درقسمتی از حافظه فلش شما کپی می کنند
2-یک فایل به اسم Autorun.inf در ریشه حافظه فلش می سازند تا به محض وارد کردن فلش در کامپیوتر خودشان را اجرا کنند این ویروس ها اگر ببینند که فایلی به اسم Autorun.inf  از قبل در فلش شما وجود دارد اون رو پاک می کنند و فایل خودشون رو می سازند
قسمتی که همه ی این نوع ویروس ها در فایل Autorun.inf جایگزین می سازند اینطور است

[AutoRun]
Open=Virus.exe

در جلوی دستور open آدرس و نام ویروس نوشته ميشود که ميتواند هر نامی باشد

راه شناسایی ویروسی بودن فلش:
برنامه Notepad رو باز کرده و متن زیر رو در اون کپی کنید

[Autorun]
Icon=icon.ico
Label=Name

در جلوی Icon= باید آدرس یک آیکون که در حافظه فلش تون قرار داره رو بنویسید برای اين منظور يک فايل آيکون را ( حتی الامکان شکل فلش مموری باشد بهتر است ) در فلش خود کپی کرده و نام آن را icon بگذاريد
در جلوی Label= نام دلخواه خود را بنویسید ( مثلا اسم خودتون البته به انگليسی )این فایل رو با اسم Autorun.inf

در ریشه درایو فلش تون ذخیره کنید.
حالا یک بار فلش رو از کامپیوتر بکشید و بعد وارد سازید باید شکل آيکون و نامی که انتخاب کرده ايد نمايش داده شود.
از این به بعد هر زمان فلش شما ویروسی شود آیکون و اسمی که شما انتخاب کرده اید به نمایش در نخواهد آمد و ویروس به جای فایل Autorun.inf 

شما ، فایل خودش را جا داده است و خودش را اجرا کرده است

تا اینجا فقط فهمیدیم که فلش ویروسی شده اما نتونسیم از ویروسی شدن سیستم جلوگیری کنیم خب:
راهش این است که همواره هنگام وارد کردن فلش به سیستم کلید Shift را نگه داشته تا درایو فلش در My Computer اضافه شود حالا با توجه به اسم درایو فلش و آیکون اون از ویروسی بودن یا نبودن فلش اطلاع می یابیم
اگه درایو فلش آیکون و نام شما رو داشت که مشکلی نيست و به راحتی از فلش مموری خود استفاده کنيد ولی اگر نداشت بدونید فلش شما ویروس داره پس هرگز اون رو با دابل کلیک کردن باز نکنید بلکه
از منوی استارت گزینه Run رو انتخاب کنید
و بعد حرف درایو فلش رو نوشته و یک علامت دو نقطه هم بنویسید مثلا K:  یا مثلا L: ( این حرف رو از با نگاه کردن درایو فلش در My Computer پیدا کنید)
فایل Autorun.inf را پیدا و اونو باز کنید ( شاید مخفی باشد) ببینید جلوی Open= اسم چه فایلی رو نوشته اون فایل که همون ویروس است رو delete کنید
فایل Autorun.inf  رو هم delete کنید و فایل Autorun.inf خودتون رو که قبلا ساخته اید و حتما از اون یک کپی هم گرفته اید رو در ریشه درایو فلش کپی کنید و بعد با استفاده از آنتی ويروس فلش خود را پاکسازی کنيد بدين ترتيب سيستم شما آلوده نخواهد شد.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من اسمم بهرام هستش امیدوارم که از وبم خوشتون بیاد
موضوعات

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز و آدرس barham914.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 1804
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1