کامپیوتر و موبایل و اینترنت و ...
جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:20 ::  نويسنده : بهرام

در ویندوز XP می توانید فایلها یا فولدرها را رمز گذاری كنید تا افراد دیگری كه از كامپیوتر شما استفاده می كنند حتی اگر مجوزهای لازم برای دسترسی به آنها را داشته باشند نتوانند از آن فایلها سر در بیاورند. فرایند رمز گذاری ساده است. س از رمز گذاری یك فایل یا فولدر، می توانید بطور معمول به استفاده از آن ادامه دهید. اما اگر بخواهید آن را با افراد دیگر به اشتراك بگذارید یا برای استفاده خودتان روی كامپیوتر دیگری ببرید، باید ابتدا آن را رمز گشایی كنید.

پنجره Properties یك فایل را باز كنید

بر روی فایل یا فولدری كه می خواهید رمز گذاری كنید كلیك راست كنید و فرمان Properties را از منوی میانبر انتخاب كنید. كادر محاوره Properties را باز كنید.

پنجره گزینه های پیشرفته را باز كنید

در زبانه General از كادر محاوره Properties بر روی دكمه Advancedكلیك كنید تا كادر محاوره Advanced Attributes باز شود.
فولدر را رمز گذاری كنید
جعبه كنترلی Encrypt Contents to Secure data را فعال كنید. توجه كنید كه در اینجا گزینه دیگری وجود دارد كه فعال كردن آن موجب فشرده شده فایلها و فولدرها برای صرفه جویی كردن در فضای دیسك می شود. همزمان روی یك شیء نمی توانید هم از رمز گذاری و هم از فشرده سازی استفاده كنید.

كادرهای محاوره را ببندید

بر روی Ok كلیك كنید تا كادر محاوره Advanced بسته شود. بر روی Attributes در زبانه General از كادر محاوره Properties آن فولدر كلیك كنید تا كادر محاوره بسته شود.
فایلها و فولدرهای فرعی را رمز گذاری كنید

كادر محاوره ای ظاهر می شود كه به شما اجازه می دهد انتخاب كنید كه آیا فقط فولدر انتخاب شده رمز گذاری شود یا فولدرهای فرعی داخل آن فولدر نیز رمز گذاری شود. چه فولدرهای فرعی را رمز گذاری بكنید و چه نكنید، فایلهایی كه مستقیماً داخل فولدر انتخاب شده هستند رمز گذاری می شوند. گزینه دلخواه خود را انتخاب كنید و روی دكمه Ok كلیك كنید.

* توجه *
رمز گشایی یك فولدر

برای رمز گشایی یك فولدر مراحل قبلی را دنبال كنید و در مرحله 3 جعبه كنترلیEncrypt Contents to Secure data را در كادر محاوره Advanced Attributes غیر فعال كنید.

چه زمانی مؤثر نیست

همچون مجوزهای فایل محلی فقط زمانی رمز گذاری قابل دسترسی است كه از سیستم فایل NTFS استفاده كنید. همچنین توجه داشته باشید كه فایلهای سیستمی ویندوز XP را نمی توان رمز گذاری كرد. در ضمن اگر فایل رمز گذاری شده ای را به كامپیوتر دیگری یا به یك دیسك قابل حمل ( نظیر دیسك فلاپی ) كپی یا منتقل كنید. آن فایل رمز گشایی می شود.

نبود نشانه بصری

وقتی فایل یا فولدری را رمز گذاری می كنید، ویندوز XP با چیزی نشان نمی دهد كه رمز گذاری شده است. برای آن كه بفهمید آیا شیءای رمز گذاری شده یا خیر، باید كادر محاوره Properties آن را باز كنید و ببینید آیا جعبه كنترلی Encrypt Contents to Secure data فعال است یا خیر.

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:19 ::  نويسنده : بهرام

نصب فایل JAR

نصب برنامه‌های JAR درست مانند فایل‌های SIS است و شما باید برای نصب برنامه‌ها و فایل‌هایی از این دست همان مراحل قبلی را طی كنید. تنها تفاوتی كه بین نصب فایل‌های SIS و JAR وجود دارد، مدت زمانی است كه صرف نصب این فایل‌ها می‌شود. از آنجایی كه فایل‌های JAR بیشتر بر مبنای جاوا نوشته شده اند، در نتیجه زمان بیشتری برای نصب آن‌ها صرف می‌شود.

برای نصب این فایل‌ها نیز باید نخست فایل " name.jar (فایل برنامه با پسوند jar)" را توسط هر كدام از روش‌های انتقالی به گوشی انتقال داده و سپس فایل مذكور را در گوشی باز كنید تا مراحل نصب آغاز شود. همانند فایل‌های SIS مكان مورد نظر برای اجرای برنامه (حافظه اصلی یا حافظه جانبی) از شما سوال می‌شود و همانطور كه قبلا هم توضیح دادیم بهتر است كه از حافظه جانبی برای نصب برنامه مورد نظر استفاده كنید به جز برنامه‌هایی كه به صورت خود كار تنها روی حافظه اصلی دستگاه شما نصب می‌شوند. توجه داشته باشید كه پس از نصب هر برنامه جانبی آیكون (Icon) مربوط به آن در Menu گوشی ظاهر می‌شود ولی در گوشی‌های سری 60 از نسخه 3/2 به بعد آیكون برنامه در پوشه My Own در منو قرار می‌گیرد.

 

نصب فایل BLZ

نصب فایل‌های BLZ یك تفاوت عمده با فایل‌هایSIS و یاJAR دارد. برای نصب این فایل‌ها شما نیاز به برنامهBlzInstaller.sis دارید. ابتدا باید این برنامه را كه در رده فایل‌های SIS هم طبقه بندی می‌شود به همان شیوه‌ای كه در قسمت قبل توضیح دادیم نصب كنید و بعد از آن فایل BLZ را به گوشی انتقال دهید. در این حالت وارد برنامه BlzInstaller شوید، لیست فایل‌های BLZ را در آن مشاهده می‌كنید و امكان نصب آنها را خواهید داشت.

نكته ای كه در اینجا باید به آن توجه كنید آن است كه فایل‌های BLZ حتما باید در شاخه اصلی(root) حافظه كپی شوند در غیر این صورت برنامه BlzInstaller قادر به جستجوی فایل‌های BLZ نیست. پس از اجرای دستور Install فایل‌های برنامه در محل موردنظر (معمولاً حافظه خارجی) كپی می‌شود و فایل BLZ به صورت خودكار پاك می‌شود.

 

نصب فایلSIS

فایل هایی با این پسوند از پركاربردترین فایل های نصب برنامه های كاربردی در گوشی هایی با سیستم عامل سیمبین هستند. به وسیله هر كدام از دستگاه های ارتباط با گوشی، اعم از دستگاه كارت خوان، بلوتوث، اینفرارد یا كابل داده، می توانید فایل " name.sis (فایل برنامه با پسوند sis)" را به گوشی انتقال داده و سپس فایل مذكور را در گوشی باز كنید تا مراحل نصب آغاز شود.

در ابتدا از شما سؤال می‌شود كه برنامه‌ای كه می‌خواهید نصب كنید غیرقابل اعتماد است یا سازنده آن شناخته شده نیست و ثبت نشده است، آیا مطمئن هستید كه می‌خواهید آن را نصب كنید؟ این پیغام به این علت است كه سیستم عامل سیمبین كارایی این برنامه را به علت عدم ثبت آن به كاربر هشدار می‌دهد كه ممكن است برنامه مخرب باشد. اگر فایل موردنظر را به درستی می‌شناسید گزینهYes را انتخاب كنید.

در مرحله بعد نام برنامه موردنظر نشان داده می‌شود و در مورد نصب آن از شما سؤال می‌گردد كه اگر مطمئن هستید،Yes را انتخاب كنید. در بعضی از برنامه‌ها كه چند زبان را پشتیبانی می‌كنند، از شما سؤال می‌شود كه می‌خواهید برنامه به چه زبانی نصب شود.

در قسمت بعد گزینه‌ای به نام Options وجود دارد كه اگر برنامه دارای گواهینامه باشد با انتخاب View Certificate، می‌توانید آن را مشاهده كنید.

از طریق View details جزئیات برنامه اعم از فرمت، نام، نسخه نرم افزار ، نوع، سایز، تولیدكننده و وضعیت را قبل از نصب مشاهده می‌كنید. با انتخاب گزینه Install به مرحله بعد خواهید رفت.

بعد از این مرحله باید حافظه‌ای را كه می‌خواهید برنامه در آن قسمت نصب شود، مشخص كنید. قسمت اول Phone Memory یا حافظه داخلی گوشی است و قسمت دوم Memory Card یا حافظه خارجی است. توصیه می‌شود برای جلوگیری از اشغال شدن فضای حافظه داخلی، قسمت دوم یعنی كارت حافظه را انتخاب كنید.

اگر فضای خالی برای نصب برنامه در حافظه‌ای كه انتخاب كرده اید وجود داشته باشد، عملیات كپی كردن فایل‌های برنامه شروع خواهد شد و اگر فضای كافی موجود نباشد با پیغام خطای مبنی بر كمبود حافظه (Memory Low) مواجه خواهید شد.

توجه داشته باشید برای برنامه‌هایی كه باید در حافظه داخلی گوشی نصب شوند، دیگر امكان انتخاب حافظه را نخواهید داشت و برنامه به صورت خودكار در حافظه داخلی گوشی كپی خواهد شد، كه این بستگی به نوع كارایی برنامه و طراح آن در ساخت فایل SIS دارد.

پس از نصب هر برنامه جانبی آیكون (Icon) مربوط به آن در Menu گوشی ظاهر می‌گردد ولی در گوشی‌های سری 60 از نسخه 3/2 به بعد آیكون برنامه در پوشه My Own در منو قرار می گیرد.

در گوشی های سری 60 ویرایش سوم سری E، قبل از اجرای فایل SIS، برنامه Manager گوشی را باز كنید و به قسمت تنظیمات آن بروید و مقدار قسمت (Software Installation را به All (not certified only تغییر دهید تا بتوانید برنامه‌های بدون گواهینامه را نصب كنید.

ممكن است هنگام نصب برنامه های جانبی گوشی های سری 60 ویرایش سوم پیغام خطای Certificate not supported را ملاحظه كنید. در این حالت تاریخ گوشی صحیح نیست و باید آن را به تاریخ روز تصحیح كنید.

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:19 ::  نويسنده : بهرام

- #06#*
نمایش سریل نامبر گوشی(IMEI)


2- #9999#*
نمایش ورژن گوشی


3- 229#*#8999*
وضعیت باطری(دما ، ظرفیت ،ولتاژ)


4- 246#*#8999*
وضعیت برنامه


5- 289#*#8999*
تغییر سرعت زنگ آلارم گوشی


6- 324#*#8999*
Debug Screen


7- 367#*#8999*
Watchdog (رمز گوشی)


8- 427#*#8999*
Trance Watchdog (پیدا کردن رمز گوشی)


9- 523#*#8999*
تغییر میزان کنتراست صفحه نمایش (تنها در ورژن G60L01W)


10- 636#*#8999*
وضعیت حافظه


11- 746#*#8999*
حجم فایل سیم کارت


12- 778#*#8999*
اطلاعات سیم کارت


13- 289#*#8999*
تست رینگ تون


14- 947#*#8999*
ریست گوشی در مواقع خواص


15- 842#*#8999*
تست ویبراتور


توجه: اگر کد های بالا در گوشی شما عمل نکرد به جای عدد *8999 عدد 0 را جایگزین کنید.برای مثال کد 947#*#8999* تبدیل به #0947#* میشود.
امیدوارم کار کنه واسه همتون....

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:18 ::  نويسنده : بهرام

یکی از مشکلاتی که شاید شما هم در هنگام کار با مرورگر اینترنت اکسپلورر مواجه شده‌اید این است که وقتی کلمه ای را در موتورهای جستجوگر تایپ می کنند این کلمات در هارد کامپیوتر ذخیره می شود و وقتی قصد دارید دوباره از این موتور جستجوگر استفاده کنید کلماتی را که قبلا تایپ کرده اید به صورت یک منوی کشویی نمایش داده خواهند شد و متاسفانه این کلمات با استفاده از CLEAN UP و یا پاک کردن کوکی ها ، پاک نمی شوند و برخی برای پاک کردن این کلمات به سراغ نرم افزار های مختلف می روند در حالی که با خود مرورگر IE به راحتی می توان این مشکل را بر طرف کرد.

 

بدین منظور:

 

1- در مرورگر IE بروی نوار ابزار TOOLS کلیک نمایید و از منوی آن بروی عبارت INTERNET OPTIONS کلیک کنید.

2- بعد از باز شدن پنجره INTERNET OPTIONS برروی برگه CONTENT کلیک نمایید .

3- در این برگه بروی دکمه AUTOCOMPLETE کلیک نمایید.

4- در صفحه جدید (AUTOCOMPLETE SETTINGS ) بروی دکمه CLEAR FORMS کلیک نمایید.

با انجام این کار تمامی کلماتی که در موتور های جستجوگر تایپ کرده اید پاک می شوند . همچنین تمامی کلماتی که به عنوان USERNAME و PASSWORD در سایت های مختلف برای ورود به حساب کاربری خود وارد می کرده اید نیز پاک می شود.

اگر قصد ذخیره این اطلاعات را ندارید، در همان صفحه گزینه FORMS را از حالت انتخاب خارج نمایید.

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:17 ::  نويسنده : بهرام

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک شوخی کوچک در نرم افزار Internet Explorer بپردازیم. شما می‌توانید با استفاده از این ترفند برنامه نویسی، برای چند ثانیه اینترنت اکسپلورر را تبدیل به یک زلزله چند ریشتری کنید!

 

بدین منظور:

نرم افزار Internet Explorer را اجرا کنید.

اکنون کافی است کد جاوا اسکریپت زیر را در قسمت آدرس(Adress Bar) کپی نمایید و نهایتأ دکمه Enter را فشار دهید:

 

 

javascript:function Shw(n) {if (self.moveBy) {for (i = 35; i > 0; i) {for (j = n; j > 0; j) {self.moveBy(1,i);self.moveBy(i,0);self.moveBy(0,-i);self.moveBy(-i,0); } } }} Shw(6)

 

دقت کنید فقط خطوط کد را کپی نمایید به طوری که کدها در آدرس‌بار ظاهر شود.

و اکنون منتظر زلزله چند ریشتری باشید!

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:16 ::  نويسنده : بهرام

در صورتي كه از سرويس ايميل gmail استفاده مي كنيد، بسيار مفيد براي كاربراني كه چند آدرس email دارند وجود دارد ممكن است شما چندين آدرس email براي خود ساخته باشيد و به اشخاص مختلف آدرس هاي مختلفي را بدهيد در اين صورت به نظر مشكل است كه تمام آنها را يك به يك چك كنيد. بنابراين مي توانيد در تنظيمات gmail اين امكان را فراهم كنيد كه به هر آدرسي براي شما پيام ارسال شد يك نسخه از آن به يك آدرس خاص بيايد. براي اين كار در gmail بر روي گزينه setting و سپس forwarding and pop كليك كنيد. در بخش forwarding گزينه دوم را كليك كرده و در كادر مقابل آن آدرس email اصلي خود را وارد كنيد تا يك كپي از پيامهاي صندوق فعلي به آن آدرس ارسال شود.

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:16 ::  نويسنده : بهرام

براي افزايش سرعت اينترنت به  ابتدا روي my computer  راست كليك كرده وگزينهproperties  رو انتخاب كنين حالا از برگه Hardware  در قسمت Device Mnager  كليدDevice Manager  رو بزنيد حالا در قسمت سمت چپ Device Manager  روي Modemsدابل كليك كنين و بر روي مودمي كه با اون Connect ميشين راست كليك كنين و گزينه properties روانتخاب كنين حالا در برگه Advanced   و در  قسمت Extra Settings  عبارتAT&FX رو تايپ كنيد و ok  رو بزنيد .
 

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:15 ::  نويسنده : بهرام

آزمايشگاه امنيتي شركت پاندا فهرستی از نرم افزارهاي مخرب عجيب مشاهده شده در نيمه دوم سال 2007 را منتشر كرد

CivilArmy .B كرمي است كه داستان مي گويد وقبل ازاز اخطار به كاربران در مورد آلوده كردن رايانه هاي داستان رمانتيك را تعريف ميكند شايد انگيزه اين كرم تشويق كاربران به مطالعه بيش تر باشد

Voter.A كرمي با وجدان شهروندي است كه شهروندان كنيايي را به مشاركت در انتخابات وراي به يكي از كا ند يداهاي دعوت ميكند ام متاسفانه تكنيك ناراحت كننده دارد زيرا هر نه ثانيه تصوير كانديدا تبليغي خو را نمايش ميدهد

RogeMario كرمي است كه باهد ف سرگرم كردن كاربراني است كه آن هارا آاوده مي كنند.اين كد مخرب به گونه اي طراحي شده تا هر زمان رايانه اي راآلوده مي كند يك نسخه از بازي معروف ماريو براس را دز آن نصب ميكنند

Sinowal.FY تروجاني كه باگرفتن فايل هاي كاربران به عنوان گروگان يك رباينده واقعي محسوب مي شود

اين تروجان براي رمز نگاري فايل ها در رايانه هايي كه آلوده مي كنند و واداركردن كاربران براي خريد يك ابزار ويژه به منظور رمز گشايي آن ها طراحي شده است

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:14 ::  نويسنده : بهرام

در برنامه word اگر اعدادي را كه به صورت انگليسي تايپ شده اند بخواهيم به شكل فارسي تغيير دهيم چه كاري بايد انجام داد؟
براي اين كار مي توانيد كلاً اعداد را در برنامه word ‌ خود فارسي كنيد. براي فارسي كردن اعداد به صورت كلي در منوي tools‌ روي options كليك كنيد. سپس وارد قسمت complex scripts شويد.
در مقابل Numeral براي اينكه همه اعداد فارسي شوند گزينه Hindi را انتخاب نماييد.
براي اينكه اعداد در هر متن متناسب با آن متن باشند هم مي توانيد گزينه context را انتخاب كنيد.

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 4:13 ::  نويسنده : بهرام

نرم افزار Ms power point اين امكان را فراهم آورده است كه در آن اسلايدهايي از ناگفتني هاي خود فراهم آوريد بر روي صفحه نمايش يا به كمك يك ويديو پروژكتور بر روي ديوار نشان دهيد. محيط اين نرم افزار بر عكس محيط Ms word جاي گزافه گويي نيست بلكه در آن رئوس مطالب را مي گوييد و شكلها و نمودارهاي خود را در آن نمايش دهيد و آنچه در ذهنتان مي گذرد و در قالب بيان نمي گنجد را در آن بياوريد.
اين اسلايدها در واقع پوستري از سخنان شما هستند . بهتر است اگر رنگ و لعابي به آنها بدهيد و از تم هاي گرافيكي نيز در آنها استفاده كنيد. براي اين هدف كافي است روي اسلايد (خارج از جعبه هاي تيتر و مطلب) كليك راست كرده و گزينه slide Design را انتخاب كنيد. با انتخاب اين گزينه در سمت راست صفحه يك ناحيه جديد باز مي شود كه در آن نمونه هايي از تم هاي موجو نشان داده شده است . با كليك روي هر يك از آنها زمينه كليد اسلايدهاي شما به آن شكل در مي آيد.

 

چيدمان داخلي يك اسلايد
سعي كنيد اكثر تغيير و تحولات مورد نظر خود را از طريق روشهاي كلي و استانداردي كه power point ارائه مي نمايد انجام دهيد. هر چيز در پاور پوينت در قاب مخصوص خود جاي مي گيرد. همين طوري نمي توان در يك اسلايد شروع به تايپ نمود. بايد يك جعبه متني داشته باشيم و در آن متن يا تيتر مورد نظر خود را بنويسيم. براي ارائه و نمايش مجموعه اسلايدهايتان بدون هول شدن f5 را بفشاريد و براي رفتن از يك اسلايد به اسلايد بعدي كافي است يكبار ماوس را كليك كنيد و يا دكمه فلش سمت راست يا بالا را بفشاريد. F5 نمايش را از اولين اسلايد شروع مي كند.

ساختن اسلايد و پنهان كردن آن
گزينه Duplicate silde منوي insert از اسلايد جاري يك كپي ديگر درست مي كند. ترفند كليك راست روي آيكن اسلايد براي حذف يا پنهان كردن اسلايدها نيز بسيار كارآمد است. امتحانش كنيد Hidden يا پنهان بودن يك اسلايد براي اسلايدهاي توضيحي كه به كمك Hyperlink به سراغشان مي رويم. ولي نمي خواهيم در روال عادي نمايش ديده شوند و فقط در صورتي كه رويشان كليك كنيم نشان داده شوند كلي به كار مي آيد.

اسلايدها افقي يا عمودي
مي توانيد بگوييد اسلايدها Lanscape و portrait باشند. براي اين كار سراغ page setup از منوي file برويد. نمي توان در آن واحد در يك نمايش هم اسلايد عمودي داشت و هم اسلايد افقي.
براي چنين هدفي بايستي دو نمايش جداگانه بسازيد و در اولي يك لينگ به دومي ايجاد كنيد. نمايش اول داراي تنظيم صفحات افقي و نمايش دوم داراي تنظيم صفحات عمودي مي باشد. در خاتمه نمايش دوم درباره آن را لينك به نمايش اول مي كنيد.
در حين اجراي يك پرزنتيشن براي متوقف ساختن يا ادامه دادن نمايش در پرزنتيشن كليد s و يا علامت بعلاوه را بفشاريد براي ختمه نمايش اسلايدها ESC و يا ctrl+BREAK را بفشاريد.
براي رفتن به يك اسلايد با شماره خاص شماره اسلايد را وارد نموده Enter را فشاريد. براي رفتن به اسلايد مخفي بعدي از كليد H استفاده كنيد.
براي رفتن به اولين اسلايد 1+Enter را بفشاريد و يا آنكه هر دو دكمه ماوس را همزمان دو ثانيه نگهداريد.

توقف نمايش اسلايدها
براي آنكه در حين نمايش متوقف شويد و يك صفحه با زمينه مشكي رنگ نشان داده شود كليه B را بفشاريد. براي نمايش يك صفحه يا زمينه سفيد كليد W را بفشاريد.

استفاده از اشاره گر ماوس به عنوان پرينتر
براي نمايش يا مخفي كردن اشاره گر ماوس و همينطور نوار ابزار slide show در حين نمايش كليد A و يا علامت مساوي را بفشاريد. (بعضي وقتها علامت سفيد اشاره گر ماوس روي زمينه نمايش ما خيلي توي چشم مي آيد) براي تبديل اشاره گر ماوس به يك نقطه رنگي مثل يك پوينتر ctrl + p كمك بگيريد.
براي مخفي كردن سريع نوار ابزار sild show كليد ctrl+H و براي خاموش كردن آن ظرف 15 ثانيه ctrl + u را بفشاريد. براي نمايش دوباره اشاره گر ماوس ctrl+A در خدمت شماست.
براي اجراي انيميشن بعدي يا رفتن به اسلايد بعدي از N استفاده كنيد. براي قبلي هم از P

ساختن يك اسلايد خلاصه مطالب
اگر به طور خلاصه در يك اسلايد بخواهيد بگوييد كه در اسلايدهاي بعدي چه خواهيد گفت يك اسلايد خلاصه مطالب بسيار كارآمد خواهد بود. براي اين كار به نمايش slid sorter از منوي view‌برويد و در آنجا اسلايدهاي مورد نظر براي خلاصه سازي را با پايين نگهداشتن كليد shift‌انتخاب كنيد. سپس از نوار ابزار slide sorter گزينه summary slide را انتخاب كنيد. اين اسلايد خلاصه به صورت پيش فرض به عنوان دومين اسلايد نمايش قرار مي گيرد و حاوي تيتر اسلايدهاي منتخب خواهد بود. خلاصه مطالب به طور پيش فرض داراي رئوس مطالب تيترهاي اسلايدهاي موجود مي باشد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من اسمم بهرام هستش امیدوارم که از وبم خوشتون بیاد
موضوعات

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز و آدرس barham914.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 1791
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1